16 mars 2009

Ja-mamma


Idag skal jeg vaere ja-mamma. Det bestemte jeg meg for i gar kveld da jeg la meg. Dersom ikke sporsmalet er urimelig skal jeg i hele dag si bare "JA!". Har to syke barn og er syk selv, sa da velger jeg minste motstands vei for dagen.

Na lengter jeg skikkelig til vaar! Selv om det etter norsk standard nok kan regnes som vaar her allerede, sa vil jeg na ga sokkelos i lave sko - det er for meg malestokken pa om vaaren har kommet eller ei. I mellomtiden kan en jo kose seg med deilige bilder fra deilige web sider som dette over.

Foto: Southern Accents

3 kommentarer:

  1. Hei hei :) Bordet er kjøpt på Living, de har det på Home & Cottage også tror jeg – de har ihvertfal endel av de samme varene. Finnes i to ulike varianter, et som er gråere og røffere i averflaten enn det vi har. Koster 7999,–, men vi kjøpte det på salg til litt mindre.

    Anna

    SvarSlett
  2. Hei, og takk for hilsen hos meg :) Kjempekoselig :) Jeg gleder meg veldig til de to guttene mine får gjensidig interesse av hverandre. Storebror er vedig opptatt av lillebror - men lillebror er litt mer apatisk akkurat nå.. hihi :)

    Herlig kjøkkenbilde - jeg og vil ha VÅR ! Ja-mamma er tingen ja - kanskje jeg skulle forsøke på det en dag også.. hihi :-)

    God bedring til deg og barna! klemmer fra Ida

    SvarSlett
  3. Hei:)
    Så koslig at du la igjen en hilsen hos meg!
    Bare hyggelig om du får en ide fra kaken min:)
    Hehe, en ja dag med syke barn hørtes lurt ut!
    Best for deg som er syk selv også.
    Dere er vell friske nå håper jeg:)

    SvarSlett