09 mars 2009

Hjem, kjaere hjem.
















Sa - hva gjor et hus til et hjem for deg? For meg er det forst og fremst menneskene som befinner seg i huset. Deretter kommer for meg en ikke altfor gjennomfort stil - det at det er noe som liksom ikke helt stemmer inn i interioret, liksom. En miks av noe nytt og noe gammelt blir ofte koselig.

For tiden bor vi i leid rekkekus, hvor gulvteppet (isj!!!) er beige, veggene hvite og alt annet er bare "blah". Moblene vare er alle fra Ikea, kjopt pa samme tid med den tanken i hodet at disse skulle vare i de to arene det var meningen at vi skulle vaere her.

Nar vi na skal igang med a totalrenovere huset vi har kjopt, haper jeg a fa til a skape et miljo som det jeg skriver om ovenfor. Et hus som hvisker hjem, med noe nytt og noe gammelt og at alt er noe jeg liker skikkelig godt. Tiden er inne for a forenkle - faerre ting og tang - uten a vaere minimalistisk av den grunn.

Photo: Southern Accents

1 kommentar:

  1. Nå ble jeg virkelig inspirert til å bake noe deilig. Spørs om jeg ikke må prøve cookies oppskriften ;-)

    Like ja-dag ideen din. Det kan trenges innimellom.

    ... og husrenovasjon da, det høres spennende ut! Skulle gjerne vært der selv, men leiligheten blir nok vårt hjem noen år til ;-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett