20 oktober 2010

Hvor ble hun av?


Nesten ett år har gått siden mitt forrige innlegg i tua mi. Og litt av et år har det vært... Temmelig strevsomt til tider kan man trygt si. Men nå går alt så mye bedre. Etter regn kommer sol, og i bunn og grunn er jeg jo en positiv optimist - det hender jo bare man kan gå seg litt bort.

Selv om jeg ikke har blogget selv dette året, har jeg til gangs fulgt med på hva de andre flinke damene har skrevet om. Det er så mange flotte blogger med fantastiske kreative damer bak - og takk til dere for inspirasjon til både syprosjekter, interiørdetaljer og matlaging. For dem som deler stort og smått med oss andre som ivrig følger med. Med inspirasjon fra disse begynner skapertrangen i meg igjen å melde seg. Det er så deilig å "finne seg selv" igjen!

Nyt høsten!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar