17 april 2009

Veslesnuppa

I dag har vi hatt en herlig dag her. Utedag fra morgen til kveld - til og med middagen ble fortaert pa verandaen. Veslefroken fikk ny sykkel og ble helt over seg av glede. Hun har vaert en godklump i hele dag, og na sitter jeg her og tenker pa hvordan rommet hennes i det nye huset skal fikses og ornes. Disse bildene fra Pottery Barn Kids er til inspirasjon og glede. En ting er sikkert - veggene blir ikke rosa - trolig lysebla eller gule med masse rosa tilbehor! Av disse tre er nok den nederste favoritten for mor - synes det er sa herlig med innslagene fra naturen.



1 kommentar:

  1. Hei på deg, og takk for hyggelig kommentar hos meg. Det er jo så gøy å lage ting av papir, noe jeg nettopp har oppdaget. Du, jeg får heller ikke mønster på alle stjernetappene. Var litt synd det, men jeg må prøve og finne papir med likt mønster på begge sidene da.

    SvarSlett