06 juni 2011

Om det å ønske å gjøre noe annet



Til stadighet tar jeg meg i å tenke at jeg har havnet på feil hylle i jobbsammenheng. Jeg skulle ønske at morgenen startet med et stort "Juhu - nå drar vi på jobb!" - men nei - ikke i disse dager. Å skape noe - et produkt man kan ta og føle på - fysisk se at en dags jobb er unnagjort - det hadde vært noe det.

Idag kom jeg over bloggen til Dottie Angel og hennes videosnutt om hvordan hun startet opp sin egen lille business. Aiai - herligheten for herlighet!

Istede skal neste bilag inn i bøkene. Bohemske og kreative meg må gjemmes ned i veska - en idé rablet ned på et papir. Kanskje får jeg gjort et prosjekt i kveld...

Illustrasjon tyvlånt fra fantastisk søte Belle & Boo

1 kommentar:

  1. Hei og så kjekt at du ville følge bloggen min.
    Håper du en gang følger drømmen din og imens skal jeg følge med deg her inne.

    Ha en deilig sommerkveld.

    : ) fra gunn

    SvarSlett