27 februar 2009

A komme igang











Forste innlegg pa bloggen min, og sa er jeg igang. Er blitt veldig inspirert etter a ha vaert inne og lest pa bloggene pa
http://norskeinteriorblogger.blogspot.com/. Det er utrolig mange flinke bloggere der, og og temaene disse tar opp er av stor interesse her i garden om dagen.

For tiden bor vi i USA, men er pa vei tilbake til Norge til hosten. Derfor er
http://www.finn.no/eiendom den siden som blir apnet forst nar PCen blir slatt pa for a se om det er kommet noen nye hus pa markedet siden garsdagen. Det er vanskelig a shoppe hus over Atlanterhavet, men det er flott a ha familie man stoler pa og kan sende pa visning. I de na litt over to arene vi har bodd i USA, har vi leid hus sa na kjenner jeg at jeg er klar for noe eget jeg kan sette mitt preg pa - utover gardiner og sengetepper...

Pa bildet ser du huset vart (i midten), en tidlig dag i februar, da vi for en gangs skyld fikk sno denne vinteren.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar